Kızlar doğum yapalı 38 gün oldu kaç gündür kahverengi leke geliyordu tam bitti rahatladım dedim dün bugün kanamam başladı ilk siyah kahverengi sonradan kırmızıya tam dönüştü bide pıhtılı şekilde adet mi oldum yoksa normalmidir doktora gitmeme gerek var mı cvp verirseniz çok sevinirim