anneann evlilik zaten yeterince zor bir kurum bir de sırf mantığıma uyuyor diye yada ailem uygun gördü diye biri ile asla evlenmezdim. Sevgili eşimle 18 yaşında konuşurken içimde kelebeklerin uçtuğu, sabahlara kadar konuştuğumuz, bütün aşk duygularını en piklerde yaşadığım kişiydi. İyi ki birini bu kadar çok sevmişim ve o kişi ile evlenmişim. 10 yıldır hayatımda 🩷