2 yaşına kadar market ile hiç tanıştırmadım yani markete gitmek ister ama ekmek alacam havuç alacam der
Kek,çilokata,şeker lolipop falan bilmez yani
Ekmeğe gelirsek sadece çorbasına bazen doğrar
Yediririm onunu dışında hiç vermedim beyaz ekmek
Ekmek yemeği de pek bilmez poğaça tarzı falan yemediği için
Sizce çok mu abartıyorum az biraz salayımmı bilmiyorum ya
Ne kadar geç tanışsa okadar iyi diyorum bir yandan ama bilmiyorum kızlar sizce?