nazelif20 oğlum da 3,5 yaşında ve inanılmaz huy değiştirdi kreşten aldım şimdi çok kez ağlama krizlerine girmiş arkadaşlarının eşyalarını istemiş bazılarını itmiş falan çok üzüldüm her gün konuşuyoruz istisnasız her gün. Ama evde bize vuruyor sebep yokken gelip bişeyler atıyor kumanda telefon Ne bulursa. Ve yaparken zevk alıyor gülüyor. O kdr kötü bi durumdayım ki moralim bozuluyor. Bişeyi yapamadığında basıyor çığlığı. Kafayı yemek üzereyim. Allahım ne olur geçsin diye dua ediyorum sürekli. Ama yok geçmiyor. İki aydır berbat durumdayız. Ama her yerde böyle değil mesela parkta ya da oyun alanında iyi oynar çocuklara karışmaz, ama kreşte son zamanlarda çok asiymiş bağırma çığlık atma ısrarcı olma ağlama krizleri itekleme yemeğini erken bitirip kalkmak falan. Sizinki de yapıyor mu bunları sinirlendiğinde ağlama krizleri çığlık atma anneye vurma bişeyler fırlatma falan