Berfin_44 yatağının içinde Etrafında hiç bir şey olmasın benim oğlumda yüz üstü uyuyordu soğuklarda uyku tulumu giydiriyordum oda ısısını ayarlayıp üzerini de örtmüyordum Allah korusun örtünün altında falan kalır diye zaten bu aylarda çok sık uyandıkları için sürekli kontrol ediyordum ben de korkuyordum ama öyle rahat ediyordu doktorumuz kendi kendine dönmeye başladığı için endişe etme demişti şuan 25 aylık halen yüz üstü uyuyor 😂🥰