senakayi benimki elimizdeki her şeye sıçramaya başlamıştı, ses çıkararak istediğini belli ediyordu. İnsan 5 aylık bebekten gizli mutfakta çikolata yiyip yanına gider mi 😂 gidiyormuş. Ama doktorumuz 6. Ayı bekleyin dedi. Hatta kontrol günümüz geçen ay geç gittiğimiz için 6. Ayı geçtikten 1 hafta sonra. Mesaj attık hocam başlasak mı 6. Ay oluyor 🤦🏻♀️ bekleyin ben size çizelge vercem, konuşcaz öyle başlayın dedi. Bekliyoruz 😀 bizde mamayla besleniyoruz bu arada