Selam arkadaşlar. Bu ay fuzul ile araba alıcaz. Lütfen anlayanlar kendileri anlamayanlar da eşleri aracılığıyla anketi cevaplarsa çok sevinirim.
1- Chery Tiggo 8 araba aşırı dolu her şeyi düğünmüşler deneme sürüşü de yaptık çok beğendik sadece yakıt konusu aklımızı çeliyor. Sıfırı 1.850.000
2-Opel/ Yeni Grandland bayiiye gittiğimizde ilk kez gördük ve bayıldık çok güzel yapmışlar. Ama GS paketi bile chery kadar dolu değil ve fiyat olarak da edition a ancak yetiyor bütçemiz. Sıfırı 1.750.000 edition, GS paketi 2.100.000 civarı henüz 2. El piyasasına düşmemiş.