Kızlar bebeğim ek gıda yememesine rağmen çok fazla kaka yapıyor yani bu bir haftadır böyle günde 4 kere 5 kere kaka yapıyor bazen katı bazen ishal gibi o değişkenlik gösteriyor ama zaten gelişimi geride Bir de sık kaka yapmasını çok kafama takıyorum doktora gitsem sizce ne der? Hangi ilacı verir ya da bu normal bir durum mu? Başına gelen var mı geçici bir süreç mi/? Diş çıkartması ile ilgili olabilir mi şu an bebeğim 9 aylık düzeltilmiş 7 ay 25 günlük 2 tane dişi var aşırı salyası akıyor muhtemelen bir diş daha gelecek bilmiyorum dişle alakası var mıdır ilk bebeğim ve tecrübesizim bu kadar kaka yapmasın normal mi? Ek gıdaya asla yemiyor sadece mamayla besleniyor o da uykuda 3 saatte bir 90 ml bilmiyorum çok üzülüyorum