Ben korkmuştum. Evet o an çok korktum neden bilmiyorum. Spinal sezeryan anında ayıktım, doktor oğlumu çıkarıp bana gösterdiğinde, sakın bana göstermeyin hayır görmek istemiyorum beni hemen kapatın gitmek istiyorum diye bağırmıştım.. bana sakinleştirici yapmışlardı.. oğlumu bana gösterdiklerinde bu bendenmi çıktı paniği, ağlaması.. odama geçtikten çok sonra getirdiler anne olduğumu o an anlayıp kitlenmiştim oğluma❤️ her doğum gerçekten çok zor, duyguların karmaşık olduğu birşey..