elifyaaa 1tosbikinannesiyim bizde de öyleydi ne güzel uykuda hallediyordum şimdi uykuda da almıyo aç bayılacak nerdeyse 10 saattir yemedi 🥲 bibeorn falan da almıyo ki vereyim