Kızlar iyi geceler. Bebeğim yukarda da belirttiğim gibi 10 ay 3 günlük oldu. Günde 3 bez alıyorum orta dolulukta, 2-3 güne bir kaka yapıyor. Su hiç içmek istemiyor.
Ek gıda ve anne sütüyle besleniyor. Sizce normal mi? Bir de suyu içirebilmek için neler yapmalı biraz pekmez katınca içmek istiyor ama daha başka alternatif neler yapabilirim yardımcı olur musunuz 🥹