ays45 yok olmadı ben ılk defa Apple kullanıyorum sadece fotoğraflar saklama alanı hemen doldu o sıkıntı var saklama alanı almadım bende duruyor öyle bana hediye alındı ozamanlar Samsung bır telefon çıkarmıştı aynı eşdeğer herkes onu övmüştü keşke ondan olsaydı demistım bunun adı var sadece malesef