aylin212_ ben önce tuvalet egitimi verdim ondan sonra emziği bıraktırdım oda ani oldu zaten . 3,5 yaşında kızım 2 ay oldu bezi bıraktı . Önce konuştum artık ciş ve kakan geldigi.zaman tuvalete gitmemiz lazım oraya yapacaksın gösterim benim gibi vs . 20 dk ya bir sürekli tuvalate götürdüm ilk zamanlar altına kaciriyor tabii hiç kızmadım. Sakince anlattım tuvalete yaptığını artık gördükçe söylemeye başladı 5 gün sürdü . Gece bez bagliyorum onuda kızına açıkladım gece ve gündüz nasıl olacağını biliyor . Emzigide tuvalete giderken yere düşürdüm ağzından bu artık pis oldum ağzına alamazsın kokar dedim bir kaç kere ağladı istedi . Aglama kardeşin uyuyor uyanır dedim o şekilde 2 gün sonra unuttu gitti