G123 Gebeliğin 4 ayındayım hurma yesem sıkıntı olur mu yediğimde herkes yeme diyor son aylarda iyi falan diyorlar ben sevdiğim için ve canım çektiği için yemek istiyorum sizce sakıncası varmıdır gebelikte
beyzzsenturkk_ G123 hurmada doğumu başlatmak icin rahimi açmaya yarıyor 1-2 taneden bişey olmaz ama sık sık yemeyin
merveems Tabikide herşeyim fazlası zarar bir tane yemekten bişey olmaz son aylarda doğuma yardımcı olması için günlük 4 5öneriliyor