Arkadaşlar normalde adet tarihim 27 şubat ama olmadim adet adet gecikmesinin ilk günü kan verdim negatif çıktı (<2) bu şekilde cikti bugünde 4. Günümde halen gelen giden yok korunmasız ilişki oldu sizce napmaliyim doktor ultrasonda rahimde biraz sıvı görüyorum demişti