serros Dr muz 4. Ayda kullanılmasını öneriyorum dedi ama bakıyorum yenidoğana bile kullanan var siz ne zaman kullandınız ve nasıl bişey almamı önerirsiniz? Marka olarak yada link bırakırsanız sevinirim♥️ çok pahalı olmasın lütfen🙏🏼
ilay-mom serros civilden aldım kujju marka 6.5 aylık hala kullanıyorum bel ağrısı da yaşamadım 7600 kilo. Bana da doktor 2 aylık olduktan sonra kullanabilirsin demişti
[silindi] serros yeni dogan popo destek minderi ile 2 ayliktan itibaren solomombaby kullandim ben cift yonluydu cok memnun kaldim arastirabilirsin ozelliklerini
ilay-mom serros evet m pozisyonu sağlıyor tabi ki, belimde yok ama sırtta çapraz geliyor ağrı yaşamıyorum
zehrosb Sling ilk alti ay sonra kanguru illa kanguru diyorsanuz da yenidogan destekli uygundur.Ayrica sling erkenden baslayin yoksa boşa masrqf bebek kabul etmiyor sling ve kanguruyu sevmiyor
hakinhakin zehrosb bu çok doğru ben doğmadan almıştım siling ama bebeğim hiç durmadı içinde..sonra kanguru aldım. Yavaş yavaş içinde tutmaya başladım alışsın diye. 2.5 aylık şu an. Neko.marka almistim
Aintyourmama [silindi] Bir şey sorabilir miyim ben de Yenidoğan Minderli kanguru var Bebeğim iki aylık aman minderli rahat etmiyor mindersiz kullansam daha rahatım sorun olur mu sizce
[silindi] Aintyourmama tabi sorun olur cunku minder popoyu destekliyo minder olmazsa oturur pozisyonda kaliyo omurgasi icin zararli