yenianne111 Canım korkma bazen sebepsiz yere ateş çıkıyor bebeklerde bizimde başımıza geldi. İlacını verdiysen, ılık bez yapıp alnına koltuk altına vs bez koy.
4 saatte bir varsa Calpol ve Dolven dönüşümlü ver. Baktın çok inatçı ateşi, düşeceğine yükseliyor o zaman hastaneye gidersin
Üstünde de incecik pijama takımı varsa giydirebilrsin, ya da zıbınla alt pijama giydirirsin üstüne ince bir battaniye