Kızım 21 aylık oldu ve yeni güncellemeler yüklendi. Herşeyi kendi yapmak istiyor yemek yemeyi üstünü kendi giymeyi vs. Ama aşırı inatçı oldu sürekli bir sinirlilik hali bende üzerine çok gidip kızıyorum çok yaramazlık yaptığında o zaman daha çok hırçınlaşıyor, yapma dediğim her şeyi gözümün içine bakarak yapıyor anlayacağınız sabrediyorum güzel konuşarak davranışlarını yönlendirmeye çalışıyorum ama yok yani çok anlamıyor valla acayip zor bir dönem