gunes716_ Bebeğiniz küçük, çoğu doktor 6aylık olmadan eğer çok çok önemli birşey yoksa antibiyotik ve şurup vermiyolar verseler de sadece calpol veriyolar. Ama siz bence kendi başınıza vermeyin şurubu bebeğiniz küçük üstünü soyup mendille vücudunu silin acile de götürün ateş hiç hafife alınmaz 38,5den sonrası çok tehlikeli. Bebek olduğu için belki öncelik verirler