mihriblue Greeneyes Greeneyes ona da baktım canım ama arnica solaranın gücünü daha çok beğendim onu aldım
besra11 mihriblue bende Dyson kullanıyorum memnunum şarjı da gayet iyi gidiyor sürekli çalıştırmama rağmen
mihriblue besra11 hmm ne güzel valla Bnde arnicadan memnunum yeri geliyo 6-7 kez çalıştırıyorum tüm odalar çabucak bitiyor zaten
besra11 mihriblue güzel günlerde kullan bende de Dyson ve Philipssin kablolu süpürgesi ve buharlı var o yüzden bi başka süpürge daha alamam 🥰