marbling621 aydayız diş sancısından duramıyoruz. Zeytinyağına karanfil koydum sürdüm ama hoşlanmadı pek de faydası olmadı sanırım başka çözüm önerisi olan var mı
Belinays_mom marbling621 valla işte bebeğim 15 aylık olacak hala çekiyoruz Allah yardımcınız olsun soğanın beyaz kısmı rahatlatıyor ya da bazılarına diş jelleri iyi gelebiliyor doktora götürme şansınız varsa size uygun bi diş jeli önerir en azından
gulcecik Tetagil ve silikon diş kaşıyıcı kullandım. Bebeğim hiç huzursuz olmadı yaklaşık 4. Ayından beri kullanıyorum. 6 aylık ve alt 2 dişi peşpeşe çıktı.
Greeneyes Osanit kullanıyor kaşınmayı hafifletiyor veya meyve süzgeçine meyve koyup dolapta soğutup veriyorum rahatlatıyor 8.5 aylık halen diş yok ama sancı oluyor ara ara 🙄