Kızlar merhaba. Bebeğim 2 ay 8 günlük 2. Ay aşısı olduk 3 gün önce iştahinda azalma var parmak emmek istiyo sürekli uykuya dalarken emzirebiliyorum yada emzirirken saat aralığını çok mu kısa tutuyorum bilmiyorum bazen 3 -3.5 saat emmedigi oluyo gogsumu verdiğim gibi agliyo kafayı geriye atiyo sizce normal mi. Aşıdan mi kaynaklıdır tecrübelerinizi paylasirsaniz sevinirim bide sağ göğsümü yine emmek istemiyo daha önce sağ meme reddi yaşamıştım bunu asmistik tekrar başa sardik bu bebeleri beslemek gerçekten sabır gerektiriyormus açdir diye moralim bozuluyo kafayi emzirmeye takmış durumdayım