busedumankirisoglu SMA İyi geceler mamasını kullanan var mı? Bebeğim 4 ay 4 günlük ama asla uyumuyor gece 10 kere uyanıyor.
ilayda1003 Bebeğim sürekli kalkan biriydi gece 1,5 da verdim şimdi kalktı 7,20 de canım dene kesinlikle