Merhabalar, beneğim tam 12 aylık elimi tutup yürüyor koltuğa dolaba masa sandalyeye tutunup yürüyor ama ellerini bırakıp adım atmıyor. Evet belki daha zamanı var ama bugün İnstagramda bir yorumla karşılaştım, bir kişi d vitamini ampul kırıp vermiş 15 gün arayla ve iyi geldiğini söyledi kemik yapısını güçlendiriyormuş. Belki de bununla alakalı değil ama bu şekilde d vitamini ampul kırıp veren var mı? Çünkü normalde d vitamini damlası içiyor. Onunla aynı şey değil herhalde