Kızlar 10 Şubat’ta ayağımda bir tane sivilce gibi bir şey çıktı Ben de uyuz teması kurduğum Annemler vardı 3 gün orada kalmıştı anladım Yani uyuz olduğunu yine de bekledim belki seni kısırıdır diye randevu bulana kadar 2 hafta geçti Tabii ki artmadı sadece ayağımda birkaç tane elimde vardı cildiyeye Gittim ilaç verdi Ziver hap anti slap mı ne hapı kullanıyorum, ama losyon yorumları kötüydü Wilkinson pomad sürdüm 3 gün kükürtlü sabun kullandım duş aldım fena kaşınmaya başladım vücudum tahriş olmuştu hep alerji çok ağır bir krem ama ertesi gün geçti Hiç kaşıntı kalmadı Yine de ben dün yine sürdüm 2 kez kremi tamamen bitsin diye 3 gün uygulayacağım ama iki gündür hiç kaşıntım yok sizce Kurtulmuş muyumdur randevu aldım bittiğini nasıl anlayabilirim kaç gündür temizlik yapmaktan helak oldum Her şeyi yıkadım ütülüyorum sürekli bütün evi boşalttık silkeledik sirkeli su bitirdim sürekli Şu an evde kimse de yok cildiye doktoruna gitsem anlar mı Tamamen bittiğini