Bebeğim 3 ay 10 günlük. Yaklaşık bir haftadır hem gündüz uykularına geçerken hem de gece uykusuna geçerken aşırı ağlıyor. Uyku sinyallerini takip ediyorum uykusu geldiğinde yatırıyorum yine de kucağımda yatay pozisyona aldığım an aşırı ağlamaya başlıyor zor sakinleşiyor. Bu da atakla alakalı bir şey falan mı? Uyku saatleri gelince beni bi stres basıyor