Kızlar oğlum 4 ay 20 günlük atak neymis bea diyordum kizımda yaşamadım cünkü allahım bu nee sürekli ağliyor kucaktan indigi anda basiyor yaygarayı adım atmak istiyor sürekli bi yerimi agrıyo diyede merak ediyorum uykusundanda aglayarak uyanıyo salya desen su gibi eller hep ağızda bebegi böyle olan var mı 9 gün sonra zaten kontrolümüz var ama erkenden mi götürsem bilemedim 😔