betulcelozk şu hisleri anlayacak en iyi insanlardan biriyim doğum yapınca ağır bi depresyon yaşadım üstelik tüp bebekle oldu oğlum , bu duygulardan çok korkuyorum , o yüzden sizi anlıyorum ama Allah nasip etmis ve üstelik gec öğrenmişsiniz wardır bi hikmet( belki önceden öğrenmiş olsaydınız aldıracaktınız Allah önüne geçmiş )