Selam hanımlar nasılsınız iyisinizdir inşallah uzun zaman sonra yazıyorum 😅 Benim kız 23 aylık 1 aydır falan tamamen gündüz uykusunu bıraktı sabah 8 akşam 8 gibi şuan uykuları. Gündüz uykuya çok dirençli napsam olmadı hala olmuyor bende saldım artık psikolojikmen çok etkilendim sinirleniyorum çocuğa da bağırıyordum sonra vicdan azapları 😪 o yüzden bırak kızım dedim uyumasın madem öyle neyse işte uzun uzun anlatmıyım ama uykusu geliyor saat 4 5 gibi baya bastırıyor sonra huysuzlanmaya başlıyor o saatlerde de uyutulmaz malum ya akşamı bekletiyorum bi şekilde ama nasıl geçiyor zaman yani ah ahh. Sizde durumlar nasıl napabilirim gündüz 1 saat en azından uyusa hem o hem ben rahat edicez biraz ya. Geceleri de kalkıyor bu arada yani 8den 8e deliksiz uyumuyor. Bana bi akıl verecek olan var mı