Esracim 7 günlük bebeğim var. Emerken sürekli uyuyakaliyor. İki üç çekiyor meme ağızda uyuyor. Sonra zor uyandırıyorum. Normal mi acaba 🙁 başına gelen var mı
Kaganpasa20 Esracim 23 gunluk bebeğim benim de basindan beri öyle. Doymadan uyuyakaliyor sonra sık emmek istiyor
Canansena Esracim daha 7 günlük annesi sürekli uyur tabi 😍 zaten uzun süreli emmesini bekleme daha çok küçük az az emer ama sık sık emzir sarılık olmasın benim kızım hiç uaynmıyodu şimdi 3 aylık şimdide uyumuyor 😂😂
Bisaniye Esracim 16 günlük benim bebeğim aynı şekilde hem uyuyakalıyo hem de doymadığı için sinirlenip ciyyak ciyyak bağırıyo 😂