eses123 denemekten zarar gelmez tabi ki. Herkeste süt yapan şeyler farklı olabiliyor.
Bestlak bende aşırı süt üretimi yapmıştı, gece 1 saat emzirmesem süt akıp çarşafa kadar geçiyordu. Hemen bıraktım kullanmayı.
Dereotu, soğan, bulgur pilavı, üzüm hoşafı, kuru dut hoşafı, hurma ile sütünü arttıranlar var. Bunlardan denemediğiniz varsa deneyebilirsiniz.
Solgar markasının bi hapı var, brewers yeast diye. Onu bi deneyebilirsiniz.
Bir de emmese bile ten tene temas dedikleri şekilde göğsünüzde yatırın uyurken vs, bebeğin o sıcaklığını göğsünüzde hissetmek de süt hormonlarınızı etkiliyor bence.