Mini9 Oğlum dün oldu 4. Ay aşılarını. Akşam 39-40 arasıydı ateşi calpol ve ıslak bez ile düşürdük. 1 saat önce tekrar yükseldi, aynı şekilde devam mı etsek acile mi gitsek bilemedik 😔
Dk2017 Mini9 çok geçmiş olsun kuzucuğa ilacı saat kaçta verdiniz etkisini göstermeyi bekleyin duş aldırın baktınız düşmüyor ateş öyle götürürsünüz
Mini9 Dk2017 teşekkür ederiz ☺️ 6 saatte bir vermeye devam ediyoruz akşamki kadar olmasa da ara ara 38.5 oluyor evde takip etmeye devam ediyoruz şimdilik. Aciller de virüs dolu o yüzden pek gitmek istemiyorum 🤔