kuzeyyy07 benim bebeğimde de iki aylıkken başıma gelmişti. Doktorumuza yazmıştım hemen, kaka takibi yapalım demişti 2. Bezi değiştirdiğimde kan yoktu. Emziriyor musunuz? Ben emziriyordım o gün dışarıdan bisey yemiştim o dokunmuş. Sonrasında dışarıdan bisey yememeye dikkat ettim. Tatlı ve paketli gıda yememem gerektiğini söylemişti doktorumuz