Ewoss Annelik çok zormuş, anne olunca anlarsın diyorlardı anladım. Bende çalışan anneyim annelerimizin evleri yakın ama ben getir götür yapmak istemedim, bu yüzden hafta içi kayınvalidem bizimle kalıyor hafta sonu evine gidiyor yada annem. Herkesin düzeni var evet ama bebeğimin düzeninin değişmesini istemedim. 3 yaş şimdi eylülde kreşe başlayacak, sizinde anneniz gelme durumu vardır belki