5 aylık bebeğime iki ay falan sadece anne sütü aldım ama farkettim ki akşamları sütüm azalıyor ve ağlıyor bebek. Mecburen akşamları mama vermeye başladım. Meme- mama gidiyorduk ama biberonun hızlı akışına alışan bebe arada reddeder oldu. Ben de sagiyordum sagimla da azaldı baya . Artık emmeye başladı çok nadir arada emiyor. Annem sürekli mama verme emzir vs sürekli darliyor ne yapayım çocuğu aç mı bırakayım?? Zaten iki çocuk bunaliyorum bir de üstüne yetersiz hissettiriyor gerçekten gel sen emdir o zaman