Merhaba güzel anneler bi konu hakkında size danışmak istiyorum bi kaç gün evvel bi post açmıştım zaten bebegim sirt üstü duramıyor diye yavaş yavaş durabiliyor basini kaldırıyor 4.5 aylik bebegim yavaş yavaş oturtuyorum yalnız bebegimin basi biraz büyük baş çevresi 43 cm oturduğu zaman basi öne doğru kayıyor basi biraz sivri çok korkuyorum oturamaz diye cevremdeki insanlar o kadar cahilce konuşuyor ki iste basi büyük koca kafalı gibi sakazade kelimeler kullanıyorlar çok zoruma gidiyor bebeğimi vakum ile aldılar bu bi etken mi ? Kafa ultrasonu aldılar doğar doğmaz bi sorun yok şükür ki ama başına geleb var mı kaldırmada başını otururken zorlanıyor öne doğru kayıyor basi bedeni yoksa daha erken mi o kadar çok takiyorum ki bebegim daha tam dönemiyor tam basamıyorum çevremdekiler işte geç kaldı gibi şeyler diyorlar çok skldm artık bebegimin biseyi yok bunu biliyorum ama birde sizden moral almak danışmak istedim🙏🌷