Kbranr5 sekerbebek30 2 gün önce olduk 5800 ödedik 2’sine ilk dozlarıydı. İlk gün kötü geçti bacağını hiç oynatmadı ağrı kesiciyle idare ettik ertesi gün normale döndük
atlasmom07 sekerbebek30 3 gün önce aşı oldu bebeğim ateş falan yapmadı ama bacaklarında çok ağrısı oldu hareket ettirdikçe dokundukça ağrıyordu bir kaç saat emeklemek bile istemedi ağrı kesici verince düzeldi ama biz iki aşıya 5000 küsür verdik
lunalunuay Fiyatlarını bilmiyorum eşim aldı bir ay önce ikinci dozlarını yaptırdık çok çok hafif belli belirsiz ateşi oldu rahat geçti ilk dozları da öyleydi.
duyguluannee sekerbebek30 aşı öncesinde calpol verdik aşıdan 6 saat sonra yine verdik doktor önerisiyle tabiki ve sıkıntı olmadan atlattık çok şükür
buketzm sekerbebek30 bugün eczaneden aldım 2247 tl nimenrix aşı olalı 6 saat oldu burnu tıkalı gibi bi haftadır tıkanıyordu gerçi yüzü solgun gibi normal mi? Aşıdan mı ben mi evham yapıyorum