tugbaalii islemin nereye yapılacağına gore enjeksiyon islemi degisiyor bildigim kadariyla. Mesela 20lik cekimi icin en arka dislerin arka kismina enjeksiyon yapiyorlar, on ust disler icin damak bolgesi gibi yanlis hatilamiyorsam. Ama zaten bu igneler normal ignelerden daha ince oluyor. Acitma konusunda da 30 sn kendinizi tutarsaniz hemen bitiyor zaten onden de uyusturucu sprey sikarlar soylerseniz. Benim de cok korkum vardi disciden yana eski tecrubelerimden ama cok iyi bir doktor buldum simdi yillik islemlerim icin her zaman gidiyorum cok da rahat hissediyorum kendimi hic korkmuyorum. Iyi bir doktor bulursanız hic korkmayin. Bir de kendimi rahatlatmak icin onden nasil bir islem yapacağını soruyorum igneyi nereye batıracak nasil olacak vs diye oyle kendimi daha hazir hissediyorum.