Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu adet olmadım geri çekilme bazen de prezervatifle korunuyoruz sadece bikere içeri boşalma oldu onda da Ella diye bir ertesi gün hapı kullandım hamile kalmışmiyimdir bu ertesi gün hapiyla ilgili pek bı fikrim yok 24 saat geçmeden kullandım sizler ne zmn adet oldunuz adet olmadsn hamile kalan varmı test yapmaylimiyim sizce