kardelen2 Ben doğum yapal ı46 gün oldu kızlar oruç tutmam farz değil evet ama içim gidiyo tutmak istiyorum bi yandan emzirmiyorım bebeğimi sağım yaparak besliyorum mamayla da destekliyorum acaba tutsam sütümde azalma olurmu
[silindi] kardelen2 Orucu tekrar tutabilirsiniz ama bebeğinizi tekrar emziremezsiniz. Bana kalırsa naçizane fikrim bu kadar küçük bir bebeği emzirirken tutmamak ve güzel beslenmek. Her şeyden önce o.
LaraCroftTombRaider kardelen2 Daha sütünüz yeni yeni adapte oluyor, sütünüz illaki azalır gün içinde susuz kalacaksınız bu yıl da tutmayıverin. Bebeğinize odaklanın
beyzzsenturkk_ kardelen2 emzirme dönemim bitene kadar oruç tutmadım sütünüz azalabilir ya da kalitesi düşebilir çünkü sık sık su içmeniz yemek yemeniz gerekir süt üretiminizin kalitesi artması açısından hem yorgun düşersiniz hemde bebek huzursuz olabilir ben bir kaç kere denedim ama fenalaşıyordum emzirirken içim bayılıyordu orucu tutabilirsiniz ama bebeğinizi tekrar emziremezsiniz o yüzden kazaya bırakın zaten size şu an farz değil
JollyBaby Cook küçük tutmayın Sadece sizden besleniyor guzel beslenmeniz vitamin almanız gerekiyor ki sutunuz daha sağlıklı vitaminli olsun. Ben dogum yaptığımda bebegim 1 2 aylıktı tutmadim, doktorlar da 6 aydan önce onermiyorlar