Selam kızlar bebeğim 5 ay 15 günlük 2 gün önce üst solunum yolu enfeksiyonu teşhisi kondu. Zimaks ve enflu kullanıyoruz ilk gün ateşi çıktı calpol verdim ama geceleri bebeğimin ateşi hep 35 36 arasında 35.1 35.6 sürekli değişiyor ev 24 derece 1 tog tulum içine uzun kollı zıbın giydirdim çorap giydirmiyorum. Yani hipotermiden korkuyorum uyuyakalırsam bişi olursa diye doktorumuz ateşi çıkacak dedi ama çıkmadı tam tersi oldu birde el ayakları ısısı normal kafası bir tık soğuk yani endişe etmelimiyim