Öncelikle hepimize geçmiş olsun Bu gün benim de başıma geldi. Kızım 6 aylık arkamı dönmemle bizim yataktan düşmesi bir oldu. Küt diye ses çıktı. Yerde halı yok sırt üstü düştü. Aklım çıktı. Acil e gittik 6 saatlik müşahedede kaldık. Şimdi hastaneden çıkıyoruz. Gözlerimi kapattıkça o ana dönüyorum. Kaygı bozukluğu var bende sanki aklımı kaybettim. Rabbim bebeklerimizi ve anneleri korusun🤲