Bebeğim 18 günlük doğduğu haftadan beri boğazında genzinde hırıltı ve balgam var bid hafta önce doktara gittik yenidoğan ünitesine yatış istedi bende kıyamadığım için yatırmak istemedim bir haftadir serum suyu ile buhar verip burnunu açıyorm iki üç defa kusup balgam attı ama halen geçmedi bu durumu yaşayan varmı neler yaptınız?