papatyakokulum_ kızlar selam. kızım 2 buçuk yasında evde bır sürü oyuncak puzzle falan var ama sıkılıyor. boya kalemlerıde var ondan sıkıldı. bu mum boyalardan ve meyve kesme oyununda şuan kampanya var ama bılemedım alsam mı. sızce oynar mı fıkır verır misiniz
Hyesim papatyakokulum_ benimkilerd pek oynamıyor ben bol bol ev işi yaptırıyorum 😃 bulaşık makinası boşaltmcada çamaşır makinasına camaşır koymaca. Yada veriyorum ellerine bez toz alıyoruz emir veriyorum sürekli😄
SetenayCo papatyakokulum_ Yükselen Zaka yayınlarının 3-6 yaş Zaka kutusu kitapları var, güzeller. Model oyuncaklar yani evde sizin kullandığınız eşyaların oyuncakları olabilir. Kinetik kum ve oyun hamuru sakinleşmesini de sağlar.
beyzzsenturkk_ papatyakokulum_ bende yorumdaki hanıma katılıyorum ev işi en büyük oyun onlara bir oda dolusu oyuncağı var yüzüne bakmıyor benimle temizlik yapmak daha hosuna gidiyor arada da oyun hamuru kinetik kum falan oynuyoruz diğerleri ilgisini çekmiyor evde bide scooter sürüyor 😂
PeekaBoo_ papatyakokulum_ oyuncak rotasyonu yapıyor musunuz? Yapmıyorsanız denemenizi tavsiye ederim iş görüyor
papatyakokulum_ Hyesim ayy onlarıda yaptırıyorum ama bıtıyor onlar sureklı tepemde azıcık kendı oynasın istiyorum 😃
papatyakokulum_ SetenayCo oyun hamuru oynamadı, kinetik kum almadım herdeyı yıyor hala. o yükselen zekanın kıtaplarından aldım ama asla yapmıyor. model oyuncak evde Afgan tava kasık falan var onlardanda bıktı ıyıce
papatyakokulum_ beyzzsenturkk_ ayy ne güzel benımle ev supurmek ıstıyoe dıye oyuncak süpürge bıle aldım hala gözü benım süpürge m’de😃 inanın oda dolusu oyuncak var yüzüne bakmıyor maksimum 5 dk
beyzzsenturkk_ papatyakokulum_ ben en düşük ayarda açıp eline veriyorum o bi yandan süpürmeye calısırken bende mutfakta ki işleri hallediyorum ya da eline ıslak mendil verip sehpaları masaları sildiriyorum oyalanmış oluyor vakit geçiyor
Bebekligiller papatyakokulum_ bi ara oyuncak halinde vileda seti gelmişti o cidden oluyor mu? Yani içine su koyup yer silebilir mi kızıma alayım da ilgini çeksin 🤣
papatyakokulum_ beyzzsenturkk_ en düşük ayarla vermek aklıma gelmemıstı hıc bunu denerım çok teşekkür ederim 🌸
beyzzsenturkk_ papatyakokulum_ diğer türlü süpürgenin baslıgı yeri vakumluyor kaldıramıyor ucunu düşük ayarda daha rahat oluyor 🙏🏻
papatyakokulum_ PeekaBoo_ yapıyorum aslında ama çok sık degıl kaldırıyorum bazı oyuncakları sonra yıne dönüşümlü çıkarıyorum falan ama çok çabuk sıkılıyor. bırde bu ara herseyı top gıbı fırlatıyor 5 dk anca sürüyor oynaması
PeekaBoo_ papatyakokulum_ komple kaldırın, ben bir ara oynamıyor sürekli fırlatıyor vs diye hepsini kaldırdım o sıra denk gelmişti ailemin yanına gittik hiç oyuncak almadım yanıma 15 gün sadece bahçede topla oynayabildi eve geldik oyuncakların başından kalkmadı 😅 arada özlemek istiyorlar herhalde
papatyakokulum_ Bebekligiller ben ondan almadım henüz ama almayı düşündüm benım vıledamda da gözü var çünkü😃 önce supurgeyı alayım dedım sonra vıleda alırım dedım ama supurgeyı çok sevmedı oynarken dönüyor falan. aklım vıleda da ama emın degılım oynar mı
Tubaalprsln papatyakokulum_ benim oğlumda 27 aylık eğitici denge kulesi var ya ondan aldım aşırı seviyor sabah uyanır uyanmaz onu istiyor kule yapıp deviriyor aşırı hoşuna gidiyor keşke önceden alsaydım diyorum gerçi o zaman böyle oynar mıydı bilmiyorum 😃 kinetik kumu evde yaptım onunla oynamayı çok seviyorum en az 1 saat oyalıyor bu arada ınstagramda sayfalar var ordaki etkinlerden yapabilirsiniz hoşuna gider oyuncaklardan daha iyi oluyır
papatyakokulum_ Tubaalprsln ayy o kuleden var gerçekten benım kızımda çok oynadı onunla. hatta karton bardaklar dan falan da bıseyşer yapıyoruz. bowling çok sevıyor ama onlardanda bılıyor bı süre sonra. kınetık kum nasıl yaptınız acaba. ben instagram kullanmıyorum o yüzden bakamiyorum
Bebekligiller papatyakokulum_ eğer benim dediğim gibiyse efsane 🤣 suyla uğraşmayı seviyor. Halının kenarlarını siler. Yazın gerekirse halıları kaldırırım. Durmuyor çünkü
Tubaalprsln papatyakokulum_ bu tarife göre yaptım yarım ölçek yapmıştm sanki tek kullanımda çöpe atmıyorum cam kavanoza koyuyorum ara ara çıkartıyorum kaşık kavanoz kapağı hayvan araba falan koyuyorum içine 😊 bu arada ev kirleniyor halıyı kaldırıp sofra bezi seriyorum üzerine masa koyuyorum Sayfanın adıda bu
papatyakokulum_ PeekaBoo_ ayy öyle mı o zaman daha beter olmaz mı hanı hava soğuk şuan dısarı falanda çıkamıyoruz pek
papatyakokulum_ Tubaalprsln ayy bunu iftardan sonra denıcem. ama tarcınım yok evde koku dısında gereklı malzeme degıl dimi