Biz beraber yatiyoruz bizimle beraber gece 2 de 3 te yatiyor bu yuzden yatagini ayirmaya karar verdim suan odasindayiz ilk gece icin basarili olamadim ama en azindan gece uykusunu 22:30 da gecti bu da bisey yarin erken yattigi icin keyfi yerinde olacak ve birdaha deneyeceğim ayri yatırmayı bu gece 9 da yatagina koydum 22:30 a kadar oynadı agladi en son cok aglayinca aldım gene emzirdim uyuya kaldık beraber birlikte uyumak cok guzel ama bu kez gündüzleri de beraber uyumak istiyor bu arada ben memede uyutuyorum ama artik karar aldım uyur uyumaz memeyi agzindan cekiyorum 8 aylik bir düzeni var zor olacak bakalim ilk yaptigim sey uyku saatlerini düzenlemek sonra ayrı yatırmak en sonda memede uzun tutmamak kademeli ilerleyecegim insallah muhafak olurum ayrica keske uyku egtimi verenler nasil bir yol izlemiş soyleseler besige koyup aglayacakmi kucagimiza almalimiyiz odadan cikmalimiyiz yoksa başındami beklemeliyiz bilemiyorum kafam karışık