Bugün 32 gün oldu doğum yapalı,3 gün öncesine kadar az bı şekilde bazı günler hiç gelmediği de oluyordu değişiyordu normal lohusalık kanamasiydi 1.dogumumdan biliyorum, şuan 3 günden beri pedimin ön ve ortasını dolduracak şekilde kan geliyor sizce normal mi? Ağrım acım falan yok ama cuma dan başladı sizce normal mi