annesinintatlisi Kese fasulye gibiyse erkek diyorlar ama detaylı bilgim yok 7+2 de belli olur mu ki. Allah hayırlı ömürler versin
bulutum0163 annesinintatlisi çok teşekkür ederim 🥰 İlk bebeğimizin kesesi yuvarlakti erkek oldu buda fasulye gibi olunca merak ettim 🙏