Kızlar biliyorum herşey onla ilişkilendirmek yanlış ama. Bebeğim göz kontağı var sorun yok kendi etrafında dönme başladı iki gündür normal mi bu . Yani ismine çok nadir tepki vermiyor hele biseyle ilgilenirken hiç dönmez bana arabalarla oynar ses çıkartır araba sesi . Ama öyle tekrelekle hiç ugrasmas