19 aylık kızım var hep iştahsızdı beni de hiç emmedi . Hala mama içiyor . Aç bırakıyorum olmuyor yemiyor arkadaş yemiyor . Artık o kadar sinirlerim bozuldu ki her yemek saati geldiğinde içimden sinir krizi geçiriyorum. Bugün bir tek muzlu yoğurtlu birşey yedi . 10 kaşık oda . Başka hiç birşey yok . Kalanı sırf aç kalmasın diye mama verdim biberon . Çok yoruldum artık . Kilosu ve boyu iyi ama böyle olmaz ki et tavuk balık asla yemiyor .