Ballloglum Kız oha böyle düşünen bir ben değilmişim yaaaa 😅😅😅 ay vallahi cuma günleri içimize oturan öküz, aynı öküz 😅
Pazar günleri, oh neyse ki yarın pazartesi felan diye düşünerek geçiriyorum. Kafam almıyor vallahi koooocaaaaa cumartesi pazar gününü. Geçmek bilmiyor. Yoruluyorum insanlıktan çıkıyorum. İşten çıkıp eve geçerken herkes birbirine “iyi dinlemeler” diyor. Bana “kolay gelsin” diyorlar 😆